Måndag i gen

Min dag förgylldes av att jag fick höra att vi i grupp 1 och 4a vi är sju tjejer vi skulle ha friluftsdag på onsdag och vi fick välja mellan att bada i eriksadalsbadet med 8da eller ha vollyboll med alla andra nior .
YEEEEEEY alla väljer bad så slutar vid lunch där nånstans skönt som satan.
Dansade i dag i allafall kolla va fult hår man måste ha KNUT :|
Men yeye Johanna kom hit för att vi skulle plugga men så blev det inte direkt vi satt mest och skrattade särskilt åt alla sjuka minnen vi faktiskt har .
HAHA och jag sitter och säger ; men egentligen liksom hur kom jorden till ?
Johanna säger men asås det var typ bakterier som blev bakterier som blev flugor .
HAHAHA lilla gumman lärare är inget du ska bli
Nu ska jag bada och dricka te sen ska jag fan sova . God natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Hej, jag är en dvärg"

2007-10-01 @ 22:47:34
URL: http://sizzlinstella.blogg.se
Postat av: jenny

HAHAHAHA ojoj glömmer aldrig :D

2007-10-02 @ 21:03:02
URL: http://jeennny.blogg.se
Postat av: Robin

Snygg tröja gullet ;)

2007-10-04 @ 12:13:07
Postat av: Jenny

Haha

2007-10-04 @ 12:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0