lördag/söndag

I går så drog jag in till Stan skulle träffa robin som sagt och Anna hakade på , myisgt :)
jag hittade inte så mycket men blev en kofta och klänning/tröja (?) t-shirt med text.-
Vi käkade taco bar eftersom jag var grymt sugen på det så satt vi där rätt så länge och snackade .
Anna drog med mig eftersom vi trodde vi skulle med skitungen R till fest men han skulle till krogen så vi pallade inte dra dit då.
så vi gör oss redo för hemma kväll så åker otis förbi och undrar om vi ska med dom till nått , så vi följde med dit en stund men drog sedan efter ett tag  eftersom jag blev lite smått iriterad.;)
Men yeye nu sittter jag bara här och chillar sen senare ska jag nog ut och gå med jokke haha :D

Kommentarer
Postat av: Anna

allt blir bra med dig Jenny, även om man sitter på en busshållplats och lodar i en timme

2007-10-21 @ 14:57:35
URL: http://annanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0