LALA

Söndag redan helgen bara försvinner .
Jobbade i går och i dag så har kännat tusen spänn känss lite skönt faktiskt.
efter ´jag jobbat hämtade vi upp bästa för att åka hem .
vi chillade och tog och sedan ner för att köpa en cola till för insåg att det skulle behövas men så blir det två chokladkakor också och så kom vi på att vi ville ha två hamburgare HAHA tjockisar men vi tog faktiskt en promenad på vägen hem så det jämnar ut allt lite.
Kom hem från att jobbat i 5 timmar i dag la mig i badet och pratade i telefon och gluffsar i mig typ allt jag kan eftersom jag ska börja min lilla bantningskur i gen för blev sjukt deppig när jag och mensi kollade på mina foton från turkiet förra sommaren , fan va smal jag var ..

Veckan som kommer så har jag typ inget plannerat speciellt i morgon ska jag slinga systers hår sen nåndag ska jag åka och handla kläder och så ska jag och mami försöka ta oss ner till banken och fixa ett bankomat kort.
Drog upp det där om min navel piering jag vill göra i gen eftersom hon hade lovat mig förut de sen bara sket i de och nu tog jag upp det och dte lät ju bra :D ville pierca tungan elr navlen men hon tyckte hellre navlen än tungan ..
fast jag vill pierca ögonbrynet men det får jag ju inte för skolan så det är ju uteslutet--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0