just cry

Svenska uppsatsen gick väll inte sådär jätte bra men men ..
fick våra omdömen i dag också och hade rätt mcyket stämmer delvis som var riktigt iriterande eftersom jag tycker att jag anstränger mig ..
hade särskilt dåligt på gitas lektioner men där jobbar jag ju fan bra? elr försig anstränger mig inte typ men det är för att det är så mycket just nu .
Yeye ingen Jazz i dag i allfall faktiskt  var sjukt trött i gen så det gjorde ingenting , ingen lärare kom men trummisen försökte starta lektionen men det lackade man bara pung på så vi drog sen .
Anna drog med mig och vi chillade här och försökte hitta lokal men allt är typ uppbokat ända fram till nyår :/

Det är sjukt hur allt kan bli så fel ... man tror att det aldrig skulle hända  och plötsligt står man där i skit upp till axlarna .
och du just du jag kan inte prata med dig? du är så instängd och visst jag är besviken och så men jag finns fortfarande här och jag älskar dig inte mindre för dina misstag .

Just nu känner jag mig bara bortkastad till och från och nån som passar när det känns tomt men jag ser i dina ögon jag ser och känner så jag står kvar där , försöker och försöker  och jag kommer forsätta .

Det jobbiga är att det känns som om att jag får skiten för att jag säger i från och säger att det inte är okej hur du lever just nu .. hur kan du skiten komma på mig som försöker hjälpa dig som vill att du ska må bra och all kärlek på dom som låter dig,dom som faktiskt uppmuntrar dig? ...
skrattet istället för gråten? varför? det är bara jag ..låt mig försöka förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0