fuck off

iriterad ,frustrerad,besviken ? japp
pallade inte skolan i dag skulle varit onödigt eftersom jag endå bara skulle gått typ 4a timmar så jag drog till min älskade syster och chillade där med henne och Nova :)
efter det drog jag till Johannas skola och mötte upp henne och så drog vi en snabbis till centrum och drog hem jag låste mig tyvär ute haha så pappa fick komma och hämta mig .
Men i kväll ska jag chilla i gen muhhaha.
I morn lär jag dra in till Stan ska möta robin som ska få gå med mig och kolla kläder hih snutte på dig gulle hahaha .

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där Robin, är ni tillsammans eller?

2007-10-21 @ 13:49:38
Postat av: Jenny

Nej knappast, vrf?

2007-10-21 @ 13:55:14
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se
Postat av: Anna

för att jag är så himla nyfiken på ditt liv, och du skriver rätt mkt om honom i din blogg.... är inte han typ 6 år äldre än dig, typ pedofili :S vilken äcklig grabb! han spelar säkert "din bästa vän" också.. :S

2007-10-21 @ 14:07:13
Postat av: Anna

HAHAHHA whata fuck vem är den här Anna!! Det är inte jag Jenny! hahahaha "typ pedofil" hahahahah fett roligt. verkligen lägga sig i ditt liv omg.

2007-10-21 @ 14:59:49
URL: http://annanygren.blogg.se
Postat av: Anna

AAAAAA.. OH MY FUCKING GOOOOD. shit aaaazzåååhhh!!!! hej fjortis, vakna och öppna dig för en värld kallad VERKLIGHET.

2007-10-21 @ 17:26:08
Postat av: Jenny

a verkligen han är värsta peddot bah våldtar mig hela tiden , just därför jag forsätter att umgås med han :O, Suck hahaah .

2007-10-21 @ 18:49:38
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se
Postat av: Jenny

haha orka att du gör narr av min kompis i min blogg? och du jag är inte dum i huvudet jag fattar ju vem det är som skriver :D

2007-10-21 @ 19:46:59
URL: http://jennyjohanssons.blogg.se
Postat av: Anna

Haha. Jag kan tom. erkänna vem jag är, jag är Daniellas kompis (Robins ex Daniella alltså), jag är hennes kompis. Och tycker att det är fruktansvärt kul att se vad Robin håller på med, att han har något gemensamt med 15 åriga tjejer. Och jag bryr mig mycket om Daniella och skrattar gärna med henne, åt en kille som Robin. Så jag antar att du trodde att det var Daniella som skrev, men då kan jag säga att det är det verkligen inte. Så där hade du fel!

2007-10-21 @ 21:41:33
Postat av: Jenny

Nej det trodde jag faktiskt inte, trodde det var en av mina såkallade kompisar men då fick jag det uträtt . A okej då vet vi ? varför skriver du det till mig? ;) Det där är väll mellan dom två..
Visst du bryr dig om henne , gulligt verkligen .
Men ge fan i och skriva i min blogg är du snäll om du inte har nått kul och skriva för att ärligt talat så bryr jag mig inte riktigt över det dära om han känner för att umgås med 15.åringar så låt han göra det då? :)

2007-10-21 @ 22:05:46
Postat av: Anna

Så i verkligheten är alla 21 åringar som umgås med 15 åringar pedofiler ? då vet jag

2007-10-21 @ 22:08:10
Postat av: Anna

Men snälla lilla.. söta! Att ta något med nypa salt, det vet du inte vad det innebär?

Och du får "veta" vad du vill. Jag skiter faktiskt i det. Och jag skriver VADFAN jag vill i din blogg. Du skriver publikt och därför kan alla ta del av det, och ge sina åsikter. Det var din söta lilla vän Anna som skrev på ett ganska hatiskt och omoget sätt. INTE jag. Men när hon började, då jävlar kan jag visa vart skåpet ska stå, om det så behövs. Och det verkar behövas. Och eftersom att du inte har så mycket information.. verkar det som, så kan jag verkligen försäkra dig om att JO jag låter honom vara med dig, annars hade väl han inte varit det?

2007-10-21 @ 23:05:56
Postat av: Jenny

har jag sagt att du inte låter mig? ;D
vad vill du komma till? varför skriver du det till mig för? ;)

2007-10-22 @ 20:52:48
Postat av: Anna

Vadå vad jag vill komma till? Det var din vuxna vän Anna som öppnade käften lite för mycket!

2007-10-22 @ 21:44:47
Postat av: Anna Nygren

Du tycker det, okej vad vill du komma till ? får jag fråga då, eftersom det verkar vara jag som är problemet..

2007-10-22 @ 21:48:14
Postat av: Jenny

men du bröjade ju skriva av nån andledning?
ville du bara få fram din åsikt om att du tycker att det är patetiskt att han umgås med mig som är 15? eller vaddå? fattar inte vad poängen är? haha

2007-10-22 @ 21:55:05
Postat av: sara

haha shit det där är ju lätt robins ex, HAHA typ 18 elleR? lol mogen där ;)

2007-10-30 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0