?

Dagen i kortfattat , badede det var ok , träffade Sandra drog hem till henne chillade där fick sjukts hem.

" orden ekade i huvudet om och om i gen .. kunde inte få dom att bilda meningen , jag kunde inte förstå. allt jag såg var det och jag avskydde det jag avskydde det mer än vad jag trodde. Jag hade lust att spy .
Det där leendet&skrattet som gjorde att jag bara ville börja gråta -
Tankarna snurrade och det kändes som jag sjönk , jag sjök ännu en gång i dina ögon .. 
Såg den där blicken usch den blicken känner jag i gen jag ser det jag känner det , det finns där i gen .NEJ NEJ NEJ NEJ . Den där kännslan att inte finnas ,kännslan att du försvinner i från mig .
att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag ser det jag ser det . Hur orden forsätter eka i huvudet och jag vill bara skrika,slå,gråta . Stegen hur dom går i från mig istället för emot mig .
Tankarna på det som jag sett så många gånger om och om i gen , min panik blir större och krafterna är slut .


Hur jag ser det i hennes ögon, hur jag står där bara står och kan inte få fram nånting . Allt är så äckligt falskt jag bara hatar alla . jag kände  det till och med då jag kände att jag visste att det skulle komma.
Hur hon sitter där och hur jag vänder huvudet och sedan tillbaka , att hon satt inte längre där med tårar i ögonen och helt setl utan hon var inte kvar . hur jag frågade och frågade men aldrig fick svar .
Hur jag visste att allt var med flit hur jag kände det och ångesten över att jag inte kunnat göra nånting hur jag nästan kvävdes av tårarna som föll dom rann som floder ."

                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0