`vem?

Som tur var så hann jag klar med min so inlämmning YEY:D
Vi har fått reda på att det har gått runt en äcklig man i vår skola (riddarfjärd) och det är väldigt konstigt eftersom vi har kod typ överallt men han hade i allafall lyckats sig tagit in där och gick runt och låtsades att han letade efter sina verktyg , han strövade runt utan för omklädningsrummet och vid scenen .
I går skulle jag fikat med Johanna i stan mött upp henne efter jag slutat men det blir alltid knas så fort vi ska göra nått så , så blev det inte utan vi bestämde oss för att sola och gick ända ner för att vi missade bussen för att Johanna var seg haha , kom ner svinkalla så ser vi att det stänger nio och klockan var tio i :| .
när vi gått skilda vägar jag hem och hon forsätter till sig så ringer hon och berättar att nån hade frågat henne vart jag bodde och en massa skit och enligt henne vart förbannad -- så jag undrar vem det var ? ; S

skippade dansen i dag pallade inte , mensi skulle kommit hit men ringer henne och hon är dunderförkyld synd värre så i dag skulle jag kanske istället gå på bio med mammas "lilla familj" men fårse hur dte blir med allt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0