tråk

Dagen var ioförsig rätt chill fick däremot ett blå märke av sara på armen
Älskar att det är favorit vecka i skolan så vi får massa mumsig mat i skolan , då slipper man köpa massa skit muhah . Hade bara 50 min vanlig dansklass i dag för att 6orna skulle ha våran sal och värma upp i innan kostymrepet som skulle vara så vi drog runt i älskade skolan och kollade i alla andra salar om dom var lediga men icke men tillslut hittade jag en sal som var tom och slippade på mina danser och lite så .
kostymrepet gick inte så bra haha vi i trion rullade PÅ varandra tyvär men yeye + att jag hatar min kostym den är så grymt ful . .. Efter så stog jag med anna och simon och dom för att dom skulle köpa biljetter och sedan drog Jag och solade sedan tog jag mig hemmåt medans jag pratade i telefon med äälskling .
Nu är det DH ;D

image91
SÄÄÄLEN vill dit nu nu nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0