Torsdaaaag

vaknade av att min syster ringde och ville att jag skulle med och handla kommer däremot inte i håg så mycket av vad jag sa var helt död.. Men gjorde lite kaffe och satte mig vid datan för att vakna och ringde sedan upp henne i gen óch vi bestämmer att jag ska komma ner till centrum och det gjorde jag som en zoombie -
Sedan följer dom med hem hit och hon skulle hjälpa mig med rummet som ser ut som ett bombnedslag :|
Men dom överger mig och åker hem till sig och där står jag med kläder upp till knäna , så jag ringer Johannish och kollar vad hon gör pratar lite bestämmer sedan att vi ska ta en kvällspromenad när hon kommer hem från stan .
Nu har jag bränt ner cd så det skulle gå lättare att städa i rummet och just nu går jag igenom hela min garderob
hitills har jag hittat 3 par jeans som jag inte visste att jag hade och 2 par andra byxor som jag hade glömt , så det är NAJS :D . ska bara gå ner lite i vikt eftersom jag gått upp allt jag gick ner tyvär haha .
så banting här ett tag och hårdträningen börjar i gen efter lovet längtar faktiskt .
Men ska ju byta rum och göra om så känns onödigt att städa mitt rum som jag har nu men jag får skor i morgon om jag städar rummet i dag haha .
Ååh behöver pengar men får inte förns i helgen när jag jobbar och av pappa eftersom jag ska vara där i helgen men behöver dom nu nu känns det som även fast det bara är två dagar kvar ..
ska även klippa mig i morgon eftersom mitt hår är sjukt långt just nu plus jag ska klippa tillbaks min sne lugg och klippa upp i gen och görat lite kortare ...

Håret för ungefär nån månad sen så det är längre nu :

ska även hetsa mamma att jag ska göra min navel piercing och ta om mitt andra hål i vänster öra i gen eftersom det växt i gen plus ett till där .:)

Nu ska jag forsätta i rummet kolla alla kläder och så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0