skoldag

Yes , första skoldagen då och aa den gick rätt bra börjat anstränga mig mera eftersom mina omdömen sög..
Fick däremot jobba med pyskmödaren i klassen på biologin men han är rätt schyst men eftersom han snackar mest danska och engelska fast han försöker snacka svenska försig men hade endå rätt svårt att förstå han endå men det löste sig för han sa för det mesta SCHIT I DÄ , så fort vi inte förstod hur man skulle göra och visade sig att han är minst lika stor fuskare som jag mihih.
Käkade dock donken i dag tyvär eftersom vi alltid har två timmars hål +lite till och maten var äcklig av vad jag hade hört så jag&Nour drog till donken.
Jag var också väldigt glad i dag för att jag hade så koll på allting Muhaha.
Vi hade arobics (ingen anning om hur det stavas) idag, oj helvete vad dålig kondis jag har .



haha , ha lite självrespekt snälla .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0