SJUK

blivit äckligt sjuk nu , missade matteprovet i dag.
jokke ringde väckte mig vid kvart över 8 men la på snabbt och jag somnade om till ett.
Mamma gör te och så och tycker synd om mig :) .
 Drömde sjukaste drömmen haha det var så otroligt skönt eftersom att när jag vaknade trodde jag ju att de var gjort , men insåg sedan att det var en dröm syyyyyyyyyyyynd-¨
I morn är det föreställning också sjukt jobbigt nu när jag är så sjuk. Aja i helgen så måsrte jag plugga eftersom det kommer tre prov nästa vecka för min del , jag ska också ta mina jävla hål som jag plannerat i evigheter .-
annars får jag se vad som händer kanske tvingar Anna att umgås lite med mig för att jag har lust med det & jag lär också träffa Johanna som nog ska få gå med mig och göra min hål eftersom jag inte vill gå själv (A)-
efter julafton så ska jag pierca naveln också så det är najs :)

Får antagligen svaret i helgen skönt att plågan om att inte veta att vara över
Tänk er själva in i min situation skulle ni vara glada och uppåt ? skulle inte ni vara oroliga?-
tack bebis .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0