puss

Ja i dag så vart det att jag tog en sovmorgon eftersom jag inte skulle kuna göra mitt kemiprov för jag åkte till Amanda och dom i går kväll för att Alice fyllde år så kom hem rätt sent så hann inte ens kolla egenom boken så det vart en lång sovmorgon i dag skönt men blev däremot väckt 4 gg av att Jokke ringer och sen syster och sen mam som undrar om jag skulle till skolan överhuvudtaget eftersom Lena (mentor) hade skickat sms om att jag inte var där och gjorde mitt prov  och sedan Sarah som klagade över att provet hade gått skit .
Min söta mamma hade köpt en mascara åt mig igår bara för att hon tyckte det gått bra på mitt samtal och jag hade vart på glatt humör som jag inte brukar vara på mina utvecklings samtal , så det var ju sött -
Ska dra in till dansen sen den slutar sex sen ska jag gå och käka med Anna och kanske Johanna om hon hör av sig .-  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0