Puss

Vi gick våran promenad och sedan föjde Johannish med mig hem hon drog vid halv 4a och då hoppade jag bumbs i sängen .
När jag vaknade så skulle vi rätt så snart åka och klippa mig och handla mina skor.,
SÅ vi hämtar upp Malin och Nova som skulle med och Jag fick inte min vanliga bög som brukar klippa mig utan nån annan tjej som försökte smickra mig med komplimanger haha .
Håret blev helt okej en ganska rejäl bit åkte av och sneluggen kom i gen .
köpte också mina skor som jag kikat på och underkläder.
I morgon så ska jag jobba i tre timmar får inte så mycket men behöver inte göra så mycket så lättförtjänta pengar säger man inte nej till . Sedan ska jag ta två hål till i vänster öra och så ska jag sola , antagligen med Johanna haha jag har m'rkt att jag räknar in henne i mina planner utan att hon vet om de (A).

Nu funtar jag på om jag ska ringa Jokke och se om han är hemma så man kan bjuda in sig hos han och kolla film eller om jag ska kolla vad Johanna har för sig .
Trodde jag skulle träffa mensi i dag men hon hörde inte av sig så , så blev det med de ;P .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0