PUH

Äckligaste dagen , vaknade och såg ut som en kräfta fick panik och tänkte inte gå till skolan först , brukar aldrig bli röd av solarium men det blev jag tydligen nu :( .
men försöker tänka bort det och tar mig till skolan i allafall och mådde illa och kännde mig inge vidare .
Engelskan gick apa för mitt prov fick jag bara g på hade slarvat sönder och Svenska läraren fick damp för att Nicolas var på bushumör sedan var det lunch och dte gjorde mig inte på bättre humör de men en bra sak i dag Jag & anna gick med i kören haha .
Kom till dansen mådde ännu dåligare så Elina tyckte jag och Nour ( som också mådde skit ) att sitta på baletten och bara vara med på repitionen på moderna så vi sitter där och dör vi fick gå halv 4a då släckte vi ner alla tre omklädningsrum och la oss ner och lyssnade på min bra musik (: .
Sedan var det ju fitt repetion och eftersom våra killar var så grymt omogna som dom kan vara i bland så¨blev jag på sjukt dåligt humör och det var jävligt svårt att dansa fullt ut när det kändes som om jag skulle ramla i hop .
Men det är chiiiiilll hela skolan såg mig som en kräfta , de gör inget försig skiter i vad dom tycker och så hade anna´s dennis turen att se mitt kräftansikte . så varför ska inte alla få se de ? Jo visst här

´Nu ska jag ringa baby och lägga mig i badet .

Jag saknar Johanna , snart är piss veckan över och det blir normala tider så jag hinner umgås med henne.

Kommentarer
Postat av: Johanna

saknar dig med! haha normala tider. det är väl typ från 11 - 03.30! ;D

2007-11-28 @ 21:30:46
URL: http://sizzlinstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0