pizzahut

Allra först ett förlåt till Johanna för att jag plannerar mig så dåligt och inte har nån koll på vad jag säger .
I dag så¨som sagt åkte jag bara till dansen det var chill dansade på men blev förjävligt sur på moderna sen som vanligt för att hon sätter mig och anna på dåligaste platserna i föreställningen för vi är faktiskt bättre än flera låter egoistiskt men det är så faktiskt .
Sedan så skulel vi ju käka så vi kollar lite men tillslut hamnar vi på pizzahut , Mys .
I morgon så lär jag få göra mitt kemiprov men det gör inte så mycket för vill bli av med det men alla säger dock att det är skit svårt :O :| Men yeye det löser sig ska läsa innan jag lägger mig óch i morn i skolan på spanskan och så det lär funka. Ska umgås med Anna imorgon myskväll.
PÅ lördag är det öppet hus i skolan , så jag och hanna och Nour ska dansa från halv 11 till halv 12 (?) tror jag .. och dom andra grupperna lite senare . HATAR öppet hus det suger när människorna får komma och ¨gå som dom vill i våran dansklass visserligen så får vi ha kortare och abra ha i 1 timme istället för två och en halv elr va de brukar vara men endå störigt med massa mäniskor som springer ut och in under dansklass tiden .

Kommentarer
Postat av: Johanna

You blew me off. haha, men det är lugnt :)

2007-11-23 @ 20:53:57
URL: http://sizzlinstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0