;O

I går var dagen undebar , hade bara en riktigt lektion sen bara två 40 minuters om gymnasium skitet.annars bara håltimme fram till 10 över två och vi fick sluta halv 4a  skönt :D fick inte tag på Johanna så jag gick och solade själv sedan hem la mig i badet och pratade ut om allt med mensi.
Känns som om att alla är kära och så nu förutom jag haha .

Dagen idag gick helt okej men lite segt tyvär och Lena utalar sig om min matte förmåga och det var iriterande men annars så gick dagen som en vanlig tråkig tisdag
Nu tycker jag att mensi ska bli frisk , !!!
Just nu så sitter jag här med kaiser och chillar ska snart lägga mig i badet och göra te sedan kolla greys :D

Jag beklagar Amanda förstår att det är svårt , ledssen gumman :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0