M

Helgen så lördagen så var jag hos syster i gen men nu för att fira Novis som fyllde 1 .
sedan tog jag sällskap med tessie in till t-centralen för att jag skulle möta sara vi drog till min syster bara för säga hej igen eftersom jag inte hann va där så lång tid , sedan så vandrade vi för att köpa godis och för att träffa jokke en liten stund . Mös hemma och lite så.

Idag så har allt gått otroligt segt och känner mig nere .



´



Vet inte vad jag ska tro , känna eller tycka ?.
Förevigt   Jag tror inte på det ordet , allt har sitt slut någon gång , förr eller senare .
Du står inte lika stadigt som du brukar .



Jag behöver inte ha nån hjälp jag kan klara mig själv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0