Lite allt

I går så orkade jag ingenting min snälla syster kom hit för att hjälpa mig att städa rummet eftersom det såg ut som helvete. Vi blev klara tillslut och nu går det entligen att mysa där inne i gen .
Ringde Jokke och tyckte att han skulle möta mig i stationen så jag skulle skippa gå hela vägen till han ensam men nej då var man grinig och vägrade komma på min sida av stationen då blev jag sur så blev det inget av det och sedan var det snack om att han skulle hit men det vart inte så heller.
  Vet inte vad det är med mig nu för tiden blir sur hela tiden och går typ upp i vikt fast jag borde gå ner eftersom jag inte käkar massa godis och skit och mår illa hela tiden ..
Hoppas det där går över snart märker själv att jag är jobbig i bland .


( jag vet ångrar att jag skrev på väggarna haha vet inte varför jag gjorde det , hade väll nån knasig ide i huvudet förut , brukar bli så jag tänker för fort och gör sedan ångrar jag det + att jag gör det slarvigt .  men det var försig ett tag sen nu )

Men i dag så gjorde jag i allfall mitt kemiprov som gick allmänt dåligt får nog svagt G
Dansen gick också dåligt hade ont typ överallt och sedan hade vi ju repetion som vi ska hela veckan eftersom det är föreställning på lördag , den gick inte heller bra när vi skulle göra de moderna stycket så hann jag inte till min placering i tid för att det vart knas och vi i trion var ojämna ; / men men sånt som händer har ju endå 4 dar kvar .
Har två prov den här veckan också spanska och Matte .. ska försöka hinna plugga faktiskt . 
Ska ringa Jokke nu och se hur det gick för han i dag och sedan lägga mig i badet sedan faktiskt lägga mig och kolla film och somna med tvn på :)


 var tvungen att lägga ut en bild på min favorit Johanna i vårat favvo solarium , mhaha love you baby

Kommentarer
Postat av: malin

titta va fint rummet blev..bara för jag är bäst å hjälper dig! hahaha
puss love you

2007-11-26 @ 20:04:20
Postat av: Anonym

Rummet blev ju riktigt snyggt nu. och Texterna på väggarna är ju söta.:p Speciellt dem som jag har skrivit, hehe(A)

2007-11-26 @ 22:27:39
URL: http://nogg.se/qanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0