Grattis på frasdag far

Sarah föreslog att vi skulle mötas på en donken dag i kista och jag tänkte varför inte och drog mig dit och träffade gullungen , jag kom iundefund med en massa saker när vi var där som nog var rätt bra .
Jag skulle på bio med pappa i dag eftersom det var fars dag så han skulle komma till kista vid halv sju så jag hann hem till sarah en stund men tog mig sedan dit och vi kollade på nån film.
fick däremot lite dåligt samvete som inte hade köpt nått till pappa som jag alltid brukar göra brukar alltid få nån skjorta eller nått . Men yeye...ska lägga in lite låtar nu sen ska jag sooova

frästen vem är det som ringer hem hit nu också och lägger på när man svarar ( det har hållt på ett tag) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0