GENREP

Drog mig in till skolan och alla var i full rulle att sminka sig till genrepet och jag mådde piss.
Tog mig egenom dansen haha men Sarah&Anna missade våran trios ingång så jag slajdade ut alldeless ensam
och då märker mupparna att vi skulle kommit in så dom slänger sig in hahah .
efter så käkade jag och Nour på donken eftersom båda ver extremt hungriga
hanna är ju för jävla söt hon hade med sig en docka som hon hade när hon var liten för att anna b skulle ha den i föreställningen , jag vet det låter sjukt men i allfall haha så blir Hanna skit sur när nån håller dockan fel och säger att man måste ju faktiskt behandla den rätt och typ inbillar sig att det är en bebis.

Lite från genrepet ;D


Kommentarer
Postat av: sara

hm saknar allt det där :/

2007-11-30 @ 14:13:43
Postat av: Jenny

Mjo förstår de .

2007-12-05 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0