bam

I fredags så drog Anna med mig hem och kollade idol och film osv .
Vi drog till öppet hus på lördagen också duktigt , jag vet :)
Gick inte sådär jätte bra direkt  men men så är det men det kom rätt mkt folk .
Bästa vän kom och kollade också trodde inte hon skulle dte faktiskt så jag blev lite glad  mihih.

Sedan böt jag om och så så kollade vi på anna och dom ett tag och sedan jasse och dom sedan så åkte vi skilda vägar för jag skulle möta mamma, thomas,amanda,alice efter bråk med mamma i telefonen så ringde amanda så jag kom endå vi gick runt lite och sedan drog jag och Amanda och hämtade biljetter till saw 4 åt oss sedan mötte vi upp gänget i gen och skulle äta npn kinesisk/mongolisk buffe typ rätt gott sedan åkte dom hem och jag&amanda gick och kollade saw 4 som jag mådde dåligt av haha . Fyfan man mår inte bra av den där-
Vi drar hem hit och chillar och jag somnar tidigt nu drog hon nyss och jag ska nog ner och sola nu , sen tänkte jag ringa Jokke så jag hinner umgås med han :) skulle egentligen med Anna till kista och kolla jeans men orkade inte eftersom bussarna är så sega och allt sånt , sorry honey  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0