BA,

Ångrar att jag tog åt mig nått jävla överkurs skit på samhälles inlämningen ÅH.
I dag var rätt chilligt köpte dock ett kak paket och gick runt och käkade på haha tjockis.
fick tillbaka matte proven och när jag kollar elr Hanna kollar hittar hon nått oroväckande jag hade räknat ut nått och skirvit svaret ; 32000000000000000000000000000     HAHA va fan var det där? X D
men aja fick g och tycker det är helt okej.
Dansen var väldigt jobbig eftersom jag stog och nästan grät på grund av smärtan i knät , suck alltid har jag ont nånstans hinner aldrig dansa ordentligt i mer en typ 2-3 veckor innan de är nått nytt som gör ont ..
I morgon så efter skolan eftersom jag slutar 4a ska jag möta upp Johanna i stan eftersom hon endå praoar där sedan på vägen hem tar vi en titt förbi solariet , MYSPYS.
Nu ska jag koll DH ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0