............


 


bästa vän

det är du som gör att jag överlever. ditt skratt åh vad jag älskar det, dina ögon som jag drunknar i, ditt fina ansikte älskling som jag kan vila min blick på. du är så fin. ibland tänker jag om jag är värd dej? många änglar i himmelen, men bara en på jorden, och du  är min, och jag är så lycklig över det ska du veta. du har hela mitt hjärta vännen inte bara nu, jag lovar, för alltid. kommer du ihåg när jag sa det : jag har aldrig älskat någon så mkt som jag älskar dej? minns du? och när jag bad dej att lova att aldrig lämna mej när vi börjar gymnasiet? du kanske sov. det gör inget. jag sa det iaf till dej och det betyder guld för mej att du låter mej göra det. när jag ligger brevid dej så känner jag mej tryggare än någonsin, ingen kan skada mej, inget kan komma i min väg. jag kan somna och sova och vakna med dej brevid och veta att allt kommer fan att ordna sej. du kommer nog aldrig att förstå, att hoppar du så hoppar jag. jag lever inte utan dej. utan dej har jag en kropp, men inget innre. inget som betyder. jag har ibland tvekat vännen, om du kommer att gå vidare någon dag, tycka att jag inte duger längre. men jag känner dej, du kommer fan aldrig att lämna mej, jag vet det nu. du kommer aldrig att vända mej ryggen och blunda. för vi har ett förflutet och en lång framtid framför oss jenny johansson
                                                                 

det läser jag om och om i gen när jag känner att du är utom räckhåll  , det är det jag läser när jag känner att jag tappat dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0