We belong together

I dag vaknade jag av hemtelefonen ringde men orkade inte ta mig upp ur sängen så dne fick ringa det var endå bara min käre syster haha. Sedan vaknade jag av att mobilen ringde och jag fick massa sms ;S .
Då var det malin som frågade om jag skulle komma till dom och det gjorde jag tog på mig kläder och tog bussen.
Chillade där hela kvällen myspys.
Mamiiii hämtade mig sedan har jag lekt med kaiser så lär väll vakna upp i morn med massa blåmärken eller nått.
Ska vara hemma i morgon med börjar tröttna rejält på det nu..

Mamma ska kanske ha fest här på nyår så det kanske blir till att vara hemma på nyår för det kommer nog bli rätt trevligt om det kommer massa familjer haha och eftersom amanda lär vara här då så¨spelar det inte så stor roll vilka som är här lär nog bli rätt trevligt endå  haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0