Tisdag 18 dec

äckligt trötta vaknar vi tar oss upp till skolan jag är äckligt snäll och åker med henne tuill skolan även fast jag hade sovmorgon :| hah men hon gjorde det lättare när hon tog bort en lektion så ^^
Sitter på tåget asgarvar eftersom vi kvällen innan sett Sunes sommar som har så sjuk sköna kommentarer , så trötta och roliga kommentarer hah .
Kommer fram och jo då var engelskan inställd så vi kunde haft sovmorgon till kavrt i tio i allafall och jag till halv elva men yeye .
" nu står bara dom sanna vännerna kvar" elr hur var det ? japp eran mark föll .
jaja efter relativt skön dag för jag hade bara två lektioner och på dom fick vi bara tillbaks prov och spelade spel sen var det bara kör i en lektion sedan var vi klara , mötte upp Fian vi drog hämtade pengar hos mami och sedan började vi jakten på julklappar eftersom jag inte hade köpt en enda men nu har jag köpt dom flesta och även min bästa väns så det 'är NAJS :D, skönt bli av med stressen :).-
I morgon så kilar jag med henne hem och sover där .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0