Sjuk ännu en gång

Kul fick man vinterkräksjukan också ..
Vaknade fredags natt och mådde äckligt illa , börjar spy vid 3 spyr till 10 på morgonen ungefär så vätskebrist och dunkande huvudvärk, illamående,feber,inga krafter, sov jag till och från hela dagen började bli lite piggare mot kvällen vid sisådär 10 när jag äntligen fått i mig nått utan att spy upp det .
vätskertsättning och lite vatten .-
sen levde jag på lite blåbärssoppa tills vidhav tolv då jag gick och la mig i gen vaknade upp mår mycket bättre i dag men mår fortfarande illa ont i hela kroppen och inga krafter + ser ut som ett spöke , ska försöka ta mig till skolan på måndag eftersom jag har massa skit prov att göra :/
haha kollade sunes sommar nyss gud vad jag älskar filmen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0