puss på mig

Glatt humör i dag tog mig in till skolan eftersom det var föreställningar dom gick väll helt okej på tanke med att jag är ordentligt sjuk .

Jag har verkligen insett att jag kommer sakna min skola+ min klass som är som en familj nu , vi har fan spenderat 5 och ett halvt år tsm nu så pass tätt in på varndra 6 dagar i veckan oftast och hela dagarna till kvällen .

Älsklingar kommer sakna er när vi slutar 9an .

men i allfall var i skolan som känns som ett hem nu från halv tio till 6 på kvällen för det mesta sprang vi runt Jag&Nour och tog kort och Jag,hanna,Nour,henke,pascal,danne,nicolas,simon,anton och chillade i uppehållsrummet med biljardbord och datorer och skit och vi satt även och snackade om hur det blir efter 9an och hur vi är som en familj.  kommer massa bilder senare .

Annars i dag skulle jag vart med jokke men som vanligt blir det knas och de slutar med att vi sitter på olika håll , rätt trött på det nu. Men kom hem käka tacos orkade inte dra mig nånstanseftersom sjuk .
rätt seg lördagskväll om man säger så men men den 17 december ska jag gå och kolla på Johannas julkonsert eftersom hon går i musiklass ska faktiskt bli väldigt kul .
I morn så är de planner för att fixa mina hål i öronen eftersom jag inte hann det nu och en tur på stan med johanna för att kolla julklappar ochså vidare , MYSIIIIGT :D:D
på äckligt bra humör nu för att allt löste sig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0