Klassen

I dag så vaknade jag först av att Joakim ringde vid halv 8 och trodde jag skulle till skolan men det skulle jag ju inte sen när jag lyckats somna om vaknar jag av att dom håller på och bygger här utanför nånstans SUCK ;(
Chillar tar mig sedan in till skolan hämtar mina böcker käkar lunchen i skolan sedan hem i gen och så ringde Joakim i gen och han kom hit en stund drog sedan och nu sitter jag här känner mig febrig och dålig .




Gud vad jag kommer sakna er , ni har blivit som en familj. Vi har ju tillbringat nästan varje dag i snart 6år nu .
från 8 på morgonen till 6 på kvällarna även lördagar . 
Kommer svida rejält när vi måste skiljas åt .

image98
alla är inte med på bilden men endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0