Chill

efter kören så drog jag och bästavän hem till henne chillade och hade  myspys och lekte gangsters .
Så kom Patrik & Linus (hennes kompisar)
chillade kollade svensson svensson när Patrik drog så somnade vi bara ett tag efter pallrade oss upp tog oss till skolan men kom försent men yeye bara städdag slutade 20 över tio så vi drog hem till henne i gen och käkade lunch och kollade på muslim filmen jag lånat av Jasse , sedan kom Patrik och Linus över i gen och efter ett tag drog jag hem så nu sitter jag här och försöker förstå vrf det inte funkar att lägga in bilder från kameran: /
Ska snart fixa lite i rummen också sedan ska jag bada Nova (systerdotter) eftersom hon tydligen skulle sova här i kväll , världens sötaste 1.åring .
image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0