baaack

I går var jag äckligt trött och benen orkade inte riktig bära mig så jag somnade halv sex i soffan och vaknade halv tio fixade allt och la mig i sängen och somna om blev däremot störd två gg av att det ringde men men .
I dag så var det ju lucia 6ornas luciatåg i kyrkan var inge vidare bra och jag börjar asgarva när sarah blir irterade på nån snorunge som går i ledet som typ skriker(!?) och bah va fan skriker hon för , haha jaja det var så pass dåligt enligt mig och sarah att hon faktiskt spelade in det.
Dagen var väll allmänt chill eftersom vi inte behövde göra så mycket och jag och Anna hade kör i dag också.
Dansen dansade vi med småglinen och haha dom hatar nog mig eller något ingen vågade stå vid mig , synd för dom då fick jag hela fram delen av balettsalen ensam haha .
jaja vi fick sluta tidigare för att alla var så trötta när vi slutat berättar Johanna att hon ska gå lucia tåg i centrum vid 5 så jag stressar sönder och slägger mig i väg från omklädningsrummet för att hinna se henne :) dom var duktiga tyckte jag men började garva när jag såg att lucians hår var förstört håret var ju för fan fullt mes stearin + att Johanna stog och småflina 24 så det gick det ju inte att sluta garva åt såg så gulligt ut (A) .
efter det tog vi sällis hem med bussen och jag hade tänkt gå ut och springa i sandaspåret men var ju så svinkallt och man pallar ju inte springa med en jacka ? ; ( så vi bestämde att vi skulle promenixa istället men vi skildes åt för att äta och som vanligt så blir det inte som vi tänkt oss så jag tog ett varmt mysigt bad nyss istället :)

I morgon så är det avslutning på ena skolan mys älskar balettläraren Elina som Jag,Nour,Hanna har så jävla söt
"fin jennu"  hah .- Sedan ska jag va barnvakt åt novis efter som syster Jobbar och Jonas är på julmiddag sedan hade jag tänkt att typ fika med Johanna elr nått :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0